noortjediks.reismee.nl

Tanzania dag 23 - Vrijwilligersproject

Op woensdag ben ik dan eindelijk begonnen bij mijn vrijwilligers project op het "Mianzini Child centre" ?. In de ochtend wan 8.00 tot 11.00 uur zijn er kleine kinderen van ongeveer 3-6 jaar die komen om te leren lezen en schrijven. Met deze kids ga ik vooral veel knutselen ✏✂? aangezien ze dat daar helemaal niet kennen en ze er de materialen ook niet voor hebben. Om 11.00 uur komen er tieners/volwassenen voor bijles Engels en om 15.00 uur komen er lagereschool kinderen voor bijles Engels. De ene dag knutsel ik in de ochtend, de andere dag ga ik alleen in de middag voor de bijles. Komende week ook nog op 'bezoek' bij twee andere projecten om te kijken hoe het ee daar aan toe gaat!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active