noortjediks.reismee.nl

Tanzania dag 21 - Arusha

Op maandag hebben ik en drie andere nieuwkomers in het huis een citytour gehad in het centrum van Arusha. Lekker koffie gedronken, over marktjes gelopen (en veel souvernirs gekocht en goed staan afdingen) en boodschappen gedaan in een hele grote supermarkt. Het blijkt dat ik mijn eigen zonnebloemolie merk heb! ? Van vandaag (dinsdag) helaas geen bijzondere verhalen of foto's. Ik ben namelijk de deur niet uit geweest. Omdat onze vrijwilligersvergunning nog niet klaar was mochten we nog niet starten op ons project en hadden we een vrije dag. Het weer was (nog steeds..) niet mooi en het was zelfs erg koud. Met de rest mee hiken zag ik dus niet zitten. Zeker omdat ik afgelopen week een aardige verkoudheid te pakken had en nu zo'n beetje 99% van mijn stem echt kwijt ben ? ... Ik heb mijzelf dus lekker geïnstalleerd op de bank met m'n slaapzak, een kan thee, honing , keeltabletten en films zitten kijken. De katten hebben me wel gezelschap gehouden ?

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active